By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Επέστρεψαν στη Μύκονο τα «χρυσά» καλαμαράκια – Τουρίστες πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Επέστρεψαν στη Μύκονο τα «χρυσά» καλαμαράκια – Τουρίστες πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότητα

Επέστρεψαν στη Μύκονο τα «χρυσά» καλαμαράκια – Τουρίστες πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα

elassonapr
Last updated: 21 Απριλίου 2025 17:56
elassonapr
2 μήνες ago
Share
SHARE

Ένα νέο περιστατικό υπερχρέωσης σε εστιατόριο της Μυκόνου έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς τουρίστες καταγγέλλουν ότι πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα θαλασσινά.

Το συμβάν σημειώθηκε σε κατάστημα που έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τη κοινή γνώμη -τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων– για αντίστοιχες περιπτώσεις.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι πελάτες δεν είχαν σαφή εικόνα των τιμών πριν παραγγείλουν, με αρκετούς να υποστηρίζουν πως είτε δεν υπήρχαν τιμές στον κατάλογο, είτε αυτές ήταν ασαφείς και παραπλανητικές.

Σε άλλες περιπτώσεις, πιάτα όπως τα καλαμαράκια εμφανίζονται να χρεώνονται ανά κιλό, γεγονός που δυσκολεύει τον υπολογισμό της τελικής τιμής, ειδικά για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιες πρακτικές.

Η υπόθεση έχει πάρει διαστάσεις στα κοινωνικά δίκτυα, με χρήστες να καταγγέλλουν τις μεθόδους ως «παγίδες» για τουρίστες και να ζητούν την επιβολή αυστηρότερων ελέγχων στις τουριστικές επιχειρήσεις. Πολλοί εκφράζουν ανησυχία ότι τέτοιες περιπτώσεις βλάπτουν την εικόνα του ελληνικού τουρισμού και δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις για τη χώρα στο εξωτερικό.

Η ανάγκη για διαφάνεια στις χρεώσεις και προστασία των επισκεπτών επανέρχεται δυναμικά στην ατζέντα, με τους καταναλωτές να τονίζουν ότι η ενίσχυση των ελέγχων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της αξιοπιστίας του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.

Μιλώντας για το πρόβλημα το πρωί στο Open, o Δημήτρης Οικονόμου, τουριστικός πράκτορας που δραστηριοποιείται στο νησί, τόνισε ότι «η Μύκονος έχει χαλάσει το όνομά της, και πληρώνουμε όλοι τη νύφη της χαμηλότερης ζήτησης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δεν οφελεί κανέναν μας, να βγαίνουν εικόνες με αυτές τις τιμές και να μας δυσφημούν όλους. Οι μόνοι που προσάρμοσαν τις τιμές τους είναι τα καταλύματα, είτε βραχυχρόνιας μίσθωσης, είτε ξενοδοχεία. Όλοι οι υπόλοιποι, εστίαση, παραλίες, ξαπλώστρες κλπ, συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό, σαν να μη συμβαίνει τίποτα».

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Γερουλάνος: Εθνικός σχεδιασμός για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας

Τον προστάτη της Άγιο Τρύφωνα τιμά η Φιλιππούπολη με μια σειρά εκδηλώσεων

Έχασε τον τελικό του 2027 το “Σαν Σίρο”

Με υπογραφή Κουρέτα νέος, σύγχρονος, στεφανιογράφος στο ΠΓΝΛ

ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες οι τιμές στα σούπερ μάρκετ τον Δεκέμβριο

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιτα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article BBC για Σαντορίνη: Μπορεί μια πανίσχυρη έκρηξη να καταστρέψει το ονειρεμένο ελληνικό νησί;
Next Article Σε 1,5 χρόνο ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής – Οι οκτώ σταθμοί που θα περιλαμβάνει

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?