By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: ΕΣΕΕ: Μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις στην Black Friday για πάνω από τις μισές επιχειρήσεις
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > ΕΣΕΕ: Μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις στην Black Friday για πάνω από τις μισές επιχειρήσεις
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότηταΟικονομία

ΕΣΕΕ: Μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις στην Black Friday για πάνω από τις μισές επιχειρήσεις

elassonapr
Last updated: 5 Δεκεμβρίου 2024 21:30
elassonapr
6 μήνες ago
Share
SHARE

Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) σε ανακοίνωσή του σχετικά τα αποτελέσματα της Black Friday επισημαίνει ότι δεν υπήρξε η θετική έκπληξη για την αγορά φέτος.

Συγκεκριμένα, το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ διενήργησε έρευνα για ένατη χρονιά, σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου που πραγματοποίησαν εκπτώσεις στο πλαίσιο της Black Friday.

Σημειώνεται ότι, στην φετινή περίοδο της Black Friday συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:

Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους.
Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.

Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία Bora).

Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.
Κατά τη διάρκεια της Black Friday, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.

Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.

Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

Η ταυτότητα της έρευνας

Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο σε επιμέρους κλάδους που συμμετέχουν σε εκπτωτικές ενέργειες (είδη οικιακού εξοπλισμού, ψυχαγωγικά- επιμορφωτικά-αθλητικά είδη, ένδυση-υπόδηση και εμπορία Η/Υ και τηλεπικοινωνιακού υλικού, καλλυντικά-κοσμήματα). Το δείγμα καθορίστηκε σύμφωνα με τη δραστηριότητα και τη γεωγραφική περιοχή.

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Θεσσαλονίκη: Απολύμανση σε νηπιαγωγείο στο Ωραιόκαστρο έπειτα από κρούσμα στρεπτόκοκκου

Σκυλακάκης: Στα επίπεδα Νοεμβρίου οι τελικές χρεώσεις στα τιμολόγια ρεύματος

Αλόνσο: «Δεν παίξαμε, όπως θα έπρεπε να παίξουμε»

Εθελοντές για τη Γιορτή Κρασιού Αμπελώνα

Πανώλη: 22 κρούσματα στην Ελλάδα, θανατώθηκαν 10.768 αιγοπρόβατα

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιτα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Λογαριασμοί ρεύματος: Ποιο χρωματιστό τιμολόγιο συμφέρει – Πώς θα κινηθούν οι τιμές τους επόμενους μήνες
Next Article Σούπερ μάρκετ: Συνεχίζεται η ανοδική πορεία της «ιδιωτικής ετικέτας» – Αυξήθηκαν οι προσφορές μεταξύ Ιανουαρίου-Οκτωβρίου

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?