By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Κυρανάκης: 23 νέα τρένα και ανακαίνιση υποδομών –Το 2027 παραδίδονται οι αρτηρίες από τη Λάρισα ως το Βόλο
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Emissão
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Κυρανάκης: 23 νέα τρένα και ανακαίνιση υποδομών –Το 2027 παραδίδονται οι αρτηρίες από τη Λάρισα ως το Βόλο
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότητα

Κυρανάκης: 23 νέα τρένα και ανακαίνιση υποδομών –Το 2027 παραδίδονται οι αρτηρίες από τη Λάρισα ως το Βόλο

elassonapr
Last updated: 24 Δεκεμβρίου 2025 18:19
elassonapr
3 ώρες ago
Share
SHARE

Η Ελλάδα αναμένει 23 νέα τρένα, εκ των οποίων τα 11 θα ενισχύσουν προαστιακές γραμμές, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στην αναθεώρηση της σύμβασης Ελληνικού Δημοσίου – Hellenic Train .

«Έρχονται 23 ολοκαίνουργιοι συρμοί στο ελληνικό δίκτυο μέσα στους επόμενους 18 μήνες, δηλαδή τον Μάρτιο του 2027 θα έχουμε τα πρώτα τρένα από αυτήν την παραγγελία, τα οποία θα λειτουργούν στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Είναι μία πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη, διότι αποτελεί την μεγαλύτερη επένδυση στις χερσαίες μεταφορές στην ιστορία της χώρας» δήλωσε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην ΕΡΤ, το πρωί της Τετάρτης 24 Δεκεμβρίου 2025.

Ο Κ. Κυρανάκης υπογράμμισε ότι πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ανανέωση τρένων από την προολυμπιακή περίοδο πριν το 2004: «Έχουμε να αποκτήσουμε ως Ελλάδα καινούρια τρένα από την προ Ολυμπιακή περίοδο πριν το 2004, 20 χρόνια».

Όπως εξήγησε, τα προηγούμενα μεταχειρισμένα τρένα που είχε παραγγείλει η προηγούμενη κυβέρνηση δεν λειτουργούν πλέον: «Από αυτά που ήρθαν τότε, κανένα δε λειτουργεί». Για την ανακαίνιση του παλαιού στόλου έχει προβλεφθεί επιπλέον κονδύλι 20 εκατομμυρίων ευρώ.

Παράλληλα, σημείωσε πως μέχρι το τέλος του 2026 το τρένο θα έχει φτάσει έξω από την Πάτρα.

Νέα υποδομή και ταχύτερες διαδρομές

Μάλιστα, ο αναπλ. υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε πως με τα νέα τρένα δεν θα υπάρχουν τόσες βλάβες, ενώ η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαρκεί κάτω από 3,5 ώρες.

«Το καλοκαίρι του 2026 ολόκληρη η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα λειτουργεί με 100% σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και σύστημα αυτόματης πέδησης, ενώ οι μηχανοδηγοί θα εκπαιδευτούν με προσομοιωτές για να λειτουργούν το σύστημα» ανέφερε. Επιπλέον, θα ανακαινιστούν παλαιότερα τμήματα της γραμμής και θα παραδοθούν νέες αρτηρίες στη Λάρισα, τον Βόλο και την Καλαμπάκα, καθώς και η σύνδεση με το λιμάνι του Βόλου το 2027.

«Ολοκαίνουργια τρένα σημαίνει πολύ λιγότερες βλάβες… Θα μπορείς να εκτελείς δρομολόγια με αξιοπιστία, περισσότερα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και με μεγαλύτερη ταχύτητα… Προσφέρουν μεγαλύτερες ανέσεις, έχουν χώρους για ποδήλατα, για ΑΜΕΑ και νέο εξοπλισμό ασφαλείας» συμπλήρωσε.

Ανακαίνιση σταθμών και προαστιακού δικτύου

Επιπλέον, εντός του 2027 γνωστοποίησε πως θα δημιουργηθούν νέοι σταθμοί στον προαστιακό, ενώ από τον Μάρτιο του 2026 έρχονται νέοι συρμοί στον ηλεκτρικό.

Μέσα στα κυβερνητικά έργα είναι και η ανακαίνιση του Σταθμού Λαρίσης, ο οποίος, όπως ανέφερε ο κ. Κυρανάκης, θα πάρει την εικόνα που είχε το 1905. «Τον επαναφέρουμε στη μορφή που είχε το 1905… Θέλουμε να επαναφέρει τον σιδηρόδρομο σε εποχές που πραγματικά ο κόσμος ήταν ταυτισμένος με τη λειτουργία του» σημείωσε.

Τα νέα τρένα θα ενισχύσουν επίσης τον Προαστιακό Αττικής και Θεσσαλονίκης, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και βελτιώνοντας τη διασύνδεση με τις αστικές συγκοινωνίες.

Μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Αναφορικά με τις αλλαγές στον ΚΟΚ, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δήλωσε ότι τα θανατηφόρα τροχαία έχουν μειωθεί. «Ο βασικός μας στόχος ήταν να μειώσουμε δραστικά τα θανατηφόρα τροχαία… Πέρσι είχαμε 665 νεκρούς στην ελληνική άσφαλτο, φέτος μέχρι τη Δευτέρα που μας πέρασε μειώθηκαν στους 512… Είναι μία πάρα πολύ δραστική μείωση, ίσως και από τις μεγαλύτερες σε ολόκληρη την Ευρώπη» δήλωσε ο Κ. Κυρανάκης.

Τέλος, αναφέρθηκε και στα αγροτικά μπλόκα, τονίζοντας πως η κυβέρνηση δεν πρέπει να εκβιάζεται και πως έχουν ικανοποιηθεί μέχρι στιγμής πάνω από 20 αιτήματα των αγροτών. «Η κυβέρνηση δεν πρέπει να εκβιάζεται… Ο ΟΠΕΚΕΠΕ θα πάει στην ΑΑΔΕ… Τα χρήματα από την Ευρώπη πρέπει να πηγαίνουν σε αυτούς που τα δικαιούνται και όχι σε απατεώνες… Οι αρχές θα κάνουν τη δουλειά τους για να μπορέσει ο κόσμος να κινείται απρόσκοπτα» κατέληξε.

ΠΗΓΗ

Τσιάρας: Η εξυγίανση του ΟΠΕΚΕΠΕ και η μετάβαση στην ΑΑΔΕ είναι μονόδρομος –Ειλημμένη απόφαση κάθαρσης
Κόκκαλης: «Ανέντιμη μεθόδευση και αποτυχημένη διαχείριση στον ΟΠΕΚΕΠΕ – Καταψηφίζουμε την Εξεταστική, το μείζον είναι η Προανακριτική»
Επιχειρήσεις: Ποιοι κλάδοι «πρωταγωνιστούν» στα «κόκκινα» δάνεια
Κοινωνικός Τουρισμός: Η «ποινή» για όσους δεν εξαργυρώσουν άμεσα τις επιταγές τους
Βουλή: Καταψηφίστηκε η άρση ασυλίας των 14 βουλευτών της ΝΔ
TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιτα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Προτάσεις για την πρόληψη των Παιδικών Ατυχημάτων στις γιορτές των Χριστουγέννων
Next Article Πέθανε η Σύλβα Ακρίτα σε ηλικία 97 ετών

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?