By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Πρόθεση επαναφοράς της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων – Κυκλάδων – Κρήτης
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Πρόθεση επαναφοράς της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων – Κυκλάδων – Κρήτης
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότητα

Πρόθεση επαναφοράς της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων – Κυκλάδων – Κρήτης

elassonapr
Last updated: 16 Απριλίου 2024 17:45
elassonapr
1 έτος ago
Share
SHARE

Στην πρόσκληση για σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας του δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών προχώρησε το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για διάφορες δρομολογιακές γραμμές, εκ των οποίων αρκετές αφορούν τα νησιά των Κυκλάδων.

 

Οι συμβάσεις που θα συναφθούν εφόσον βρεθούν ενδιαφερόμενες ακτοπλοϊκές εταιρείες, θα είναι χρονικής διάρκειας ενός έτους και συγκεκριμένα, από 1η Νοεμβρίου 2024 έως και 31 Οκτωβρίου 2025. Η προθεσμία υποβολής προσφορών είναι μέχρι την 30η Απριλίου 2024

Μία εκ των προβλεπόμενων γραμμών η οποία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι αυτή Θεσσαλονίκης – Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο ή Ρέθυμνο, με πλοίο ικανότητας 300 επιβατών το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι, επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου οχημάτων από 600 τ.μ. και πάνω (τουλάχιστον τα 400 τ.μ. για φορτηγά), ολικό μήκος άνω των 100 μέτρων και κλίνες τουλάχιστον 50 επιβατών.

Δεν είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που προκηρύσσεται η συγκεκριμένη γραμμή, χωρίς τις προηγούμενες, να έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κάποια ακτοπλοϊκή επιχείρηση.

 

Προσεχώς, θα ξεκαθαριστεί αν η μοίρα της συγκεκριμένης γραμμή θα είναι διαφορετική στο νέο διαγωνισμό κι αν τελικά υπάρχει προοπτική να επιστρέψει μια ακτοπλοϊκή σύνδεση την οποία προσδοκούν εδώ και πολλά χρόνια τα νησιά των Κυκλάδων

cyclades24

You Might Also Like

Συνελήφθη 34χρονος για βασανισμό και θανάτωση ζώου στην Καλαμαριά

Ολυμπιακός – Άστον Βίλα: Ο αγώνας δρόμου του Μαρτίνες για τη ρεβάνς και ο φυσιοθεραπευτής της εθνικής Αργεντινής

Αιματηρή συμπλοκή στη Χαλκιδική: Εντοπίστηκε στην Γερμανία ο 32χρονος δράστης

Γουργιώτης στα Φάρσαλα: Θέλουμε ένα Επιμελητήριο δίπλα σε κάθε δυσκολία του μικρομεσαίου επιχειρηματία

Κεραμέως: Δεν υπάρχει 6ημερη εργασία – Έκτακτη βάρδια μόνο σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις

TAGGED:ΕλλάδαΤουρισμός
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη
Next Article Μονομαχία Κιλελέρ – Π.Ο.Ελασσόνας για μια θέση στον τελικό του Κυπέλλου της ΕΠΣΛ

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?