By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Ταμείο Ανάκαμψης: Ο σχεδιασμός για τα μεγάλα έργα της Θεσσαλίας
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Ταμείο Ανάκαμψης: Ο σχεδιασμός για τα μεγάλα έργα της Θεσσαλίας
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότηταΛάρισαΤοπικά

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο σχεδιασμός για τα μεγάλα έργα της Θεσσαλίας

elassonapr
Last updated: 15 Ιανουαρίου 2025 20:48
elassonapr
5 μήνες ago
Share
SHARE

Δέκα έργα υποδομών και μεταρρυθμίσεις βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το 2025. Με τα επείγοντα έργα αποκατάστασης των υποδομών της Θεσσαλίας, που καταστράφηκαν από τον Daniel, να κυριαρχούν, μαζί με το μεγάλο στοίχημα του ΒΟΑΚ, αθροίζοντας έναν συνολικό προϋπολογισμό άνω των 3 δισ. ευρώ, ο σχεδιασμός δεν κρύβει εκπλήξεις.

Έχοντας στον προγραμματισμό του συνολικά 25 εμβληματικές πολιτικές, εκ των οποίων οι 20 αφορούν σε έργα και επενδύσεις, βάσει του ενοποιημένου σχεδίου κυβερνητικής πολιτικής, το υπουργείο υλοποιεί ή προσπαθεί ακόμα και σήμερα να τροχοδρομήσει υποδομές, για την εκταμίευση 2.272.337.668  ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης. Τα περιθώρια στενεύουν επικίνδυνα για τα έργα της Θεσσαλίας, ύψους 1,35 δισ., που άργησαν να δημοπρατηθούν, ενώ τώρα είναι αντιμέτωπα με νέα εμπόδια, αλλά και για τον ΒΟΑΚ.

Οι μικρότεροι εργολάβοι που αποκλείστηκαν από τη διαδικασία ανάθεσης για τη Θεσσαλία έχουν ήδη καταθέσει προδικαστικές προσφυγές, που θα περάσουν στο τέλος Ιανουαρίου από την «κρησάρα» της ενιαίας αρχής δημοσίων συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ). Η κλιμάκωση της ρητορικής τους τον τελευταίο χρόνο δείχνει ότι δεν θα παρατήσουν εύκολα τα όπλα, φτάνοντας ίσως ακόμα και στο ΣτΕ.

Σύμφωνα, πάντως, με τον σχεδιασμό του υπουργείου, το δεύτερο τρίμηνο του έτους θα πρέπει να υποβληθεί μέρος του α’ σταδίου των μελετών για την αποκατάσταση οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών, για τα οποία έχουν δεσμευτεί 600 εκατ. ευρώ του RRF. Αυτές προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν ως το τέλος του 2025.

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Στο μικροσκόπιο των κομμάτων τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων

Το Κιλελέρ γράφει ιστορία… πρόκριση με 1-0 επί του Π.Ο.Ε

Κορυφή για… 3 στον 2ο Όμιλο της Γ’ ΕΠΣ Λάρισας

Πλήθη πιστών προσέρχονται στους ιερούς ναούς-Οι στολισμένοι Επιτάφιοι στη Λάρισα (φωτο)

ΠΑΕ ΑΕΛ: Τέλος ο Ματίας Γιόχανσον

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιταΘεσσαλίαΛαρισαΤοπικά
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article ΠΑΕ ΑΕΛ: Λύση των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών Θανάση Γιανναράκη και Γιώργου Παπαδόπουλου
Next Article Η Λαϊκή Συσπείρωση για την τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος Περιφέρειας Θεσσαλίας

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?