By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Στο στόχαστρο της εφορίας TikTokers και influencers – Η ειδική ομάδα της ΑΑΔΕ για τα αδήλωτα
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Στο στόχαστρο της εφορίας TikTokers και influencers – Η ειδική ομάδα της ΑΑΔΕ για τα αδήλωτα
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότητα

Στο στόχαστρο της εφορίας TikTokers και influencers – Η ειδική ομάδα της ΑΑΔΕ για τα αδήλωτα

elassonapr
Last updated: 12 Σεπτεμβρίου 2024 06:16
elassonapr
9 μήνες ago
Share
SHARE

Τέλος στην φοροδιαφυγή των influnecers του διαδικτύου θέλει να βάλει η ΑΑΔΕ, καθώς επιχειρεί να διαπιστώσει αν τα έσοδα από τα βίντεο που ανεβάζουν τα δηλώνουν.

Στο στόχαστρο των αρχών επομένως έχουν τεθεί TikTokers και κάθε λογής Influencers, δηλαδή όσοι δραστηριοποιούνται και έχουν έσοδα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αμοιβές σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να κυμαίνονται από λίγα ευρώ μέχρι χιλιάδες. Όσοι δραστηριοποιούνται με αυτόν τον τρόπο είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάνει έναρξη επαγγέλματος και να αποδίδουν κανονικά τους φόρους.

Η ειδική ομάδα της ΑΑΔΕ

Την έρευνα δεν έχουν αναλάβει οι παραδοσιακοί ελεγκτές, αλλά μια νέα μικρή ομάδα με 8 άτομα που κάνουν τις διασταυρώσεις.

Όσοι χρήστες έχουν οικονομική δραστηριότητα στα social media, οφείλουν βάσει νόμου να δηλώσουν έναρξη επαγγέλματος, το ΑΦΜ τους, να κόβουν αποδείξεις, τιμολόγια και να αποδίδουν φόρους όπως αναμένεται από άλλους εργαζόμενους και επαγγελματίες.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία έσοδα από επιχειρηματική δραστηριότητα θεωρούνται οι αποδοχές των influencers που προέρχονται από προώθηση και διαφήμιση προϊόντων και τα αντίστοιχα έσοδα από το TikTok. Συνεπώς, ένας TikToker είναι υποχρεωμένος να κάνει έναρξη εργασιών και να τηρεί όλες τις προβλεπόμενες φορολογικές διαδικασίες (όπως ΦΠΑ, myData, φόρος εισοδήματος κλπ). Εάν όμως ένας TikToker δεν εμφανίσει τα κέρδη του στην εφορία τότε θα βρεθεί αντιμέτωπος με πρόστιμα και ποινικές διώξεις.

Η ΑΑΔΕ έχει συντάξει, για τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, μία ειδική ομάδα ελεγκτών εξοικειωμένων με την αγορά και τις διαδικασίες των social media, για να εντοπίζουν και να διασταυρώνουν τα οικονομικά στοιχεία των influencers.

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Νοτοπούλου υπέρ της παραπομπής Κασσελάκη: «Απέτυχε να αλλάξει τον ΣΥΡΙΖΑ»

ΑΑΔΕ: Κατασχέθηκαν 2,5 εκ. τεμάχια τσιγάρα στους Κήπους Έβρου

435 συλλήψεις στη Θεσσαλία τον Απρίλιο

Ισπανία: Πρόστιμο 448 εκατ. ευρώ στην Booking.com – Οι λόγοι

Μαμάκος: Ο Δήμος Λαρισαίων δεν έχει καταθέσει καμία μήνυση σε πλημμυροπαθή ή σεισμοπαθή

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιτα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Στα 11,57 δισ. ευρώ τα έσοδα από περιβαλλοντικούς φόρους το 2022
Next Article Άδειο το πορτοφόλι των Ελλήνων – Ανησυχητικά τα στοιχεία του ΟΟΣΑ για το ΑΕΠ της χώρας

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?