By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: H ΔΑΚΕ Καθηγητών Λάρισας για τα Ωνάσεια Σχολεία
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > H ΔΑΚΕ Καθηγητών Λάρισας για τα Ωνάσεια Σχολεία
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότηταΛάρισα

H ΔΑΚΕ Καθηγητών Λάρισας για τα Ωνάσεια Σχολεία

elassonapr
Last updated: 14 Φεβρουαρίου 2025 19:00
elassonapr
6 μήνες ago
Share
SHARE

Σε ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Λάρισας για τα Ωνάσεια Σχολεία, αναφέρονται τα εξής:

“Η πρόσφατη σύμβαση που υπογράφτηκε μεταξύ της Πολιτείας και του Ωνάσειου Ιδρύματος για τη δημιουργία Ωνάσειων προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης. Η εκχώρηση τμήματος της δημόσιας εκπαίδευσης σε ιδιώτες αναδόχους συνιστά μια επιλογή που οδηγεί σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα πολλαπλών ταχυτήτων και εντείνει τις κοινωνικές ανισότητες.

Η δημιουργία αυτών των σχολείων δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος των υφιστάμενων δημόσιων σχολείων, ούτε να οδηγεί στην υποβάθμιση ή ακόμα και στην κατάργηση σχολείων της γειτονιάς. Η επιλογή μαθητών μέσω εξετάσεων ή ηλεκτρονικών τεστ δεξιοτήτων, η διαφοροποίηση του προσωπικού και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς και η δημιουργία μιας νέας βιομηχανίας φροντιστηρίων για την «πολυπόθητη» εισαγωγή ενισχύουν την κοινωνική κατηγοριοποίηση και την περιθωριοποίηση των μαθητών που δεν θα επιλεγούν.

Είναι φανερό πως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ενισχύει τις διακρίσεις και δεν προάγει ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά οδηγεί σε έναν φαύλο κύκλο κοινωνικών ανισοτήτων. Το κράτος οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του και να διασφαλίσει τη λειτουργία όλων των δημόσιων σχολείων με τους απαραίτητους πόρους και το αναγκαίο προσωπικό, προσφέροντας σύγχρονες υποδομές και αναβαθμισμένα προγράμματα σπουδών.

Παράλληλα, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που προτίθενται να συνεισφέρουν στην Παιδεία θα πρέπει να το κάνουν εντός ενός πλαισίου που διασφαλίζει τη μη υποκατάσταση της κρατικής ευθύνης. Η ενίσχυση της εκπαίδευσης πρέπει να αφορά την ίδρυση νέων σχολικών μονάδων, την αναβάθμιση των υποδομών και τη στήριξη των μαθητών και των εκπαιδευτικών, χωρίς να δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού ή αποκλεισμού.

Προτείνουμε:

· Κατασκευή και χρηματοδότηση νέων σχολικών μονάδων από τα ιδρύματα, χωρίς να καταργούνται τα υπάρχοντα δημόσια σχολεία.

· Να μην χάνουν οι εκπαιδευτικοί τις οργανικές τους θέσεις, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα στο εκπαιδευτικό σύστημα.

· Τα νέα σχολεία να απευθύνονται στους μαθητές της περιοχής και του Δήμου, δίνοντάς τους κίνητρα, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

· Να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση για τη δημόσια εκπαίδευση, φτάνοντας τουλάχιστον στο 5% του ΑΕΠ, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η ποιότητα του δημόσιου σχολείου.

· Να εφαρμοστεί ένα εκτεταμένο πρόγραμμα κατασκευής νέων σχολικών κτιρίων, ενεργειακής αναβάθμισης και αντισεισμικού ελέγχου, ώστε όλα τα σχολεία να πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και λειτουργικότητας.

Η δημόσια και δωρεάν Παιδεία αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα και δεν μπορεί να μετατραπεί σε προνόμιο για λίγους και εκλεκτούς.

Απαιτούμε:

Ισότητα και πραγματική αναβάθμιση της εκπαίδευσης για όλους και όλες!

Η Πολιτεία πρέπει να αναλάβει τον ρόλο της ως εγγυητής της ποιοτικής εκπαίδευσης και όχι να παραχωρεί την ευθύνη της σε ιδιωτικά συμφέροντα”.

You Might Also Like

Λιακούλη: H Βάσω Παπανδρέου τίμησε την Ελλάδα μέσα από τη διαδρομή της

Ξεκινούν φέτος νέα τμήματα Μουσικού Θεάτρου στο Σύγχρονο Ωδείο Λάρισας

Συντονίστηκαν για την αντιμετώπιση σεισμού στη Λάρισα

Επιστροφή στις προπονήσεις με Χουάνκαρ και τρεις απουσίες

Πάτησε Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ ο Παβλένκα (ΦΩΤΟρεπορτάζ)

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιταΛαρισα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Και επίσημα στον ΠΟΕ ο Σταύρος Πινακάς
Next Article Καλωσορίζουμε την άνοιξη με «Μαρτάκια» του Συλλόγου Αυτισμού Λάρισας

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?