By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Θέμα ημερών οι υπογραφές για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Θέμα ημερών οι υπογραφές για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότητα

Θέμα ημερών οι υπογραφές για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία

elassonapr
Last updated: 25 Απριλίου 2025 20:18
elassonapr
2 μήνες ago
Share
SHARE

Θέμα ημερών είναι πλέονοι υπογραφές για τις συβάσεις που αφορούν στα οδικά και σιδηροδρομικά έργα στη Θεσσαλία. Μετά την ενημέρωση στη Βουλή για τα έργα από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ανάπαυλα για τις γιορτές του Πάσχα, έρχεται πλέον η στιγμή που τα έργα που έχουν κόστος 1,35 δισ. ευρώ θα πάρουν σάρκα και οστά μετην τελετή των υπογραφών.

Από αυτά περίπου 900 εκατ. ευρώ αφορούν τα οδικά έργα ενώ τα υπόλοιπα 460 εκατ. ευρώ αφορούν τα σιδηροδρομικά έργα. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων όπως έχει αναφέρει πρόσφατα ο αναπληρωτής υπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης είναι “αυστηρά” σε 15 μήνες.

Πρόκειται για έργα που έχουν μεγάλη σημασία για τις περιοχές κυρίως της Θεσσαλίας και δευτερευόντως σε περιοχές της Στερεάς Ελλάδας.

Αναφορικά με τα σιδηροδρομικά έργα είναι η αποκατάσταση της γραμμής Δομοκός-Λάρισα και οι περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος. Όλα τα έργα έχουν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. 

Αν γίνει εφικτή η ολοκλήρωση των εργασιών στα σιδηροδρομικά έργα να γίνει σε 15 μήνες τότε μιλάμε για την πλήρη επαναλετουργία της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής και των συστημάτων της το καλοκαίρι του 2026.

Αντίστοιχα τα οδικά σταδιακά προβλέπεται να ολοκληρωθούν σε 48 μήνες, δηλαδή μέχρι το 2029. Εδώ οι παρεμβάσεις είναι σκόρπιες σε όλη την Περιφέρεια Θεσσαλίας και σε σημεία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Ποιοι αναλαμβάνουν τα έργα

Τα έργα που αναλαμβάνει η ΤΕΡΝΑ είναι ύψους 545,7 εκατ. ευρώ, η AKTOR 365,66 εκατ. ευρώ, η AVAX 227,66 εκατ. ευρώ, και η ΜΕΤΚΑ 173,6 εκατ. ευρώ. Επίσης έχουμε δύο συμβάσεις σε ΙΝΤΕΡΚΑΤ και ALSTOM. Πιο αναλυτικά:

α) Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840) μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 173.600.000€ (με ΦΠΑ). Ανάδοχος είναι η METΚΑ με 4%.

β) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 57.660.000€ (με ΦΠΑ). Ανάδοχος είναι η AVAX με 4,10%

γ) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”, με Προϋπολογισμό 181.660.000€ (με ΦΠΑ). Ανάδοχος είναι η AKTOR με 4%.

δ) Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως ΣΣ Κράννων (ΧΘ 336+330) που καταστράφηκε από την κακοκαιρία “Daniel”, με Προϋπολογισμό 37.200.000,00€ (με ΦΠΑ). Ανάδοχος είναι η ALSTOM με 4,2%.

1. Έργα αποκατάστασης στους Δήμους Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου, με προϋπολογισμό 278,2 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος είναι η ΤΕΡΝΑ με 5%.

2. Έργα αποκατάστασης στους Δήμους Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης, με προϋπολογισμό 267,5 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος είναι η ΤΕΡΝΑ με 5%.

3. Έργα αποκατάστασης στους Δήμους Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, με προϋπολογισμό 184 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος είναι η AKTOR με 4,80%.

4. Έργα αποκατάστασης στους Δήμους Ιστιαίας, Μαντουδίου, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων με προϋπολογισμό 170 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος είναι η AVAX με 4,90%.

5.Έργα αποκατάστασης στις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας με προϋπολογισμό 19,5 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος είναι η ΙΝΤΕΡΚΑΤ.

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Διάσωση 41 προσφύγων και μεταναστών σε Κω και Τήλο

Παπαδόπουλος εναντίον Νίκης: «Σοβιετικό πολιτμπιρό»

Ο Δήμος Τυρνάβου ενισχύει τη φροντίδα των αδέσποτων με νέο όχημα περισυλλογής

Γιαγιά στο Ηράκλειο γέννησε το εγγόνι της – Συγκίνηση για την ανιδιοτελή πράξη

Ολοκληρώθηκε η ΕΔΕ για τα υβριστικά συνθήματα στην παρέλαση – Κλιμακωτές οι ποινές

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιταΘεσσαλία
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Ο Δήμος Τυρνάβου ενισχύει τη φροντίδα των αδέσποτων με νέο όχημα περισυλλογής
Next Article Ενίσχυση και εκσυγχρονισμός των υποδομών στη δημόσια Υγεία από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?