By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Elassona PressElassona PressElassona Press
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
      • Α’ Τοπικό
      • Β’ Τοπικό
      • Γ’ Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Reading: Σούπερ μάρκετ: Πότε και σε ποια προϊόντα θα δούμε μείωση τιμών
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Elassona PressElassona Press
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Αθλητικά
    • Super League
    • Super League 2
    • Γ Εθνική
    • Τοπικό
    • Αγγλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • Ισπανία
  • Επικαιρότητα
    • Ελλάδα
    • Τοπικά
    • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Αγροτικά
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
Have an existing account? Sign In
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Elassona Press > Blog > Επικαιρότητα > Ελλάδα > Σούπερ μάρκετ: Πότε και σε ποια προϊόντα θα δούμε μείωση τιμών
ΑρχικήΕλλάδαΕπικαιρότηταΟικονομία

Σούπερ μάρκετ: Πότε και σε ποια προϊόντα θα δούμε μείωση τιμών

elassonapr
Last updated: 16 Σεπτεμβρίου 2025 20:34
elassonapr
9 ώρες ago
Share
SHARE

Σε συζητήσεις και αποσαφηνίσεις βρίσκονται ακόμη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης – ο γενικός γραμματέας Εμπορίου κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος το «τρέχει» – με τους φορείς της αγοράς, σχετικά με το νέο πρόγραμμα της μείωσης των τιμών, που έχει συνομολογηθεί μεταξύ των δύο πλευρών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έχει ήδη συναντηθεί με την Ενωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) αλλά εκκρεμεί και μία ακόμη συνάντηση με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ).

Και τούτο διότι όπως εξηγούσαν πηγές της αγοράς ο ΣΕΒΤ μπορεί να «μιλήσει» μόνο για τις βιομηχανίες τροφίμων, ενώ ο ΕΣΒΕΠ, κρίνεται σκόπιμο να ενταχθεί στη συζήτηση διότι εκπροσωπεί το σύνολο των εταιρειών εισαγωγής, εμπορίας και παραγωγής των επωνύμων προϊόντων – ελληνικών και πολυεθνικών.

Ο χρόνος εφαρμογής και η διάρκεια

Πάντως ακόμη δεν είναι σαφές ποιο θα είναι το διάστημα εφαρμογής του νέου «προγράμματος» – πέρυσι το αντίστοιχο πρόγραμμα είναι διάρκεια δύο μηνών. Όπως επίσης δεν είναι σαφής ημερομηνία έναρξης του. Πέρυσι για την προετοιμασία του απαιτήθηκαν συζητήσεις περίπου έξι εβδομάδων – διότι υπάρχουν πολλά θέματα τεχνικής φύσεως που πρέπει να αποσαφηνιστούν. Ωστόσο δεδομένης της περυσινής εμπειρίας, σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις θα απαιτηθούν περίπου τρεις εβδομάδες.

Δεν αποκλείεται δηλαδή η ημερομηνία έναρξης του να γίνει την 1η ή 15η Οκτωβρίου. Και προφανώς η πλευρά του υπουργείου σαφώς και θα επιθυμούσε να συμπεριληφθεί κι η χριστουγεννιάτικη αγορά. Δηλαδή να λήξει στις 31 Δεκεμβρίου. Τίποτα όμως δεν είναι ακόμη σαφές. Όπως είναι γνωστό βούληση του υπουργείου Ανάπτυξης, όπως την έχει κατ΄ επανάληψη αναφέρει ο κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, είναι στο «πρόγραμμα» να ενταχθούν περί τα 1.000 προϊόντα.

Ο αριθμός των κωδικών

Η πλευρά της αγοράς, όπως ανέφεραν τουλάχιστον πηγές της στον ΟΤ, δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για τον προαναφερθέντα αριθμό των προϊόντων. Πόσο μάλλον πέρυσι που το πρόβλημα του «πληθωρισμού των τροφίμων» ήταν σαφώς οξύ, η συμμετοχή ήταν 66 εταιρειών με 705 κωδικούς.

Φέτος τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα στο επίπεδο του πληθωρισμού και οι εταιρείες ήδη έχουν ξεκινήσει ένα νέο μπαράζ προσφορών, που προιόντος του χρόνου θα κλιμακωθεί και το αποκορύφωμα του θα είναι η χριστουγεννιάτική αγορά. Παράλληλα πέρυσι το εύρος της μείωσης ήταν από 5% ως και 15%, το κλίμα στην αγορά όμως που επικρατεί – και δεδομένου του προγράμματος προσφορών των εταιρειών – δεν φαίνεται να κινείται στα ίδια ποσοστά.

Η συμμετοχή των λιανέμπορων

Πηγές της υπουργείου έλεγαν προς τον ΟΤ ότι θα μπορούσαν οι εταιρείες να μεταφέρουν ένα μέρος των προσφορών τους – με την ανάλογη διαμόρφωση των ποσοστών – στο «πρόγραμμα» μείωσης. Επ΄ αυτού από την πλευρά της αγοράς δεν υπάρχει προς το παρόν απάντηση. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι στο «πρόγραμμα» δεν συμμετέχουν μόνο οι προμηθευτικές εταιρείες, αλλά και οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ θα προσθέσουν και ένα «δικό» τους ποσοστό μείωσης των τιμών σ΄ αυτό που θα «πάρουν» από τους προμηθευτές τους. Κι οι συζητήσεις συνεχίζονται….

ΠΗΓΗ

You Might Also Like

Ηλιούπολη – υπόθεση trafficking: Ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών στον αστυνομικό

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού για τα εισιτήρια με Μάλμε

Τέλος ο Οφρυδόπουλος μετά από τρεις αγωνιστικές

Κοτσιμπογεώργος για το νέο σύστημα ΦΠΑ: Στοχεύει στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και στη διευκόλυνση της ρευστότητας

ΦΠΣ «Η Αρωγή»: Μεγάλη προσέλευση κόσμου στο περίπτερο του Συλλόγου στην Γιορτή Κρασιού

TAGGED:ΕλλάδαΕπικαιρότιτα
Share This Article
Facebook Email Print
Previous Article Φορολογικά κίνητρα σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες για την είσοδο στην ηλεκτρονική τιμολόγηση
Next Article ΕΕ: Την Τετάρτη (17/9) η ανακοίνωση κυρώσεων κατά του Ισραήλ

Find Us on Socials

© 2024 ElassonaPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?